Tuesday, June 08, 2021

Fwd: zangles



---------- Forwarded message ---------
From: Ellen Delahanty <ellendelahanty@gmail.com>
Date: Mon, Jun 7, 2021 at 10:26 PM
Subject: zangles
To: Geert Van Gele <info@geertvangele.com>


Lieve muziek-vrienden, 

Voor een keer geen concert-aankondiging:
Ik wou graag aan jullie laten weten dat ik vanaf volgend schooljaar zangles zal geven aan de academie Borgerhout.
Als er iemand onder jullie eventueel interesse zou hebben om bij mij les te komen volgen, neem dan gerust contact met mij op!
Wat mij betreft, hoeft de focus zeker niet louter op barokmuziek te liggen, (al kan dat natuurlijk wel 😀!) maar het kan ook veel breder zijn, met repertoire uit alle genres (Folk, Musical, Pop, Opera... (zie links onderaan)  Ook alle leeftijden zijn welkom!

Leren zingen kan een fijne, vreugdevolle ontdekkingsreis zijn.
Ik kijk er fel naar uit om verschillende mensen te ontmoeten in de klas!

Vele groeten, 
Ellen










--
Ellen Delahanty
Kattenberg 43
2140 Borgerhout
BELGIUM
+32/(0)486/99.38.39
ellendelahanty@gmail.com


--

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home